måndag 15 augusti 2011

Tröttsamt

Facebook, detta älskahata fenomen! Man har en massa "vänner", man addar på som hell. Ser någon i kön på Willys och måste genast hem och bli polare med denne. Känns så iaf.
Så nu har jag fått nog. När man har någon på sin lista (oooo denna lista) ska man väl för fan hälsa på varandra på stan, eller? Efter en händelse av detta slag, där man inte hälsar tillbaka, lägger jag nu ner. Jag har tagit bort, och kommer fortsätta ta bort de som jag inte vill ha kontakt med helt enkelt. Anser inte att detta på nått sätt är taskigt, för helt ärligt, de jag tar bort skiter lika mycket i mig och mitt liv som jag i dem. 
Blev även inspirerad till detta av Stephanie, tack säger jag!

Innebär detta att jag inte är lika cooool längre?! Jag menar, har man få polare på FB är man väl en tönt utan socialt nätverk? Eller har jag missuppfattat något?

Tacksam för få men goda och fina vänner och familj, ni vet vilka ni är!



1 kommentar:

  1. jag har gjort precis samma sak. men jag har kvar dem som jag vt att jag skulle vilja umgås med om jag fick möjligheten..

    vissa bor ju lite långt bort.. hihi..:)

    men jag håller med dig. varför ska man ha vänner på fb som inte är ens vänner i verkliga livet. ska bli spännande om man får vara kvar på din vänlista.. :P

    föresten om vi åker och hälsar på pappa i HBG nån gång så måste vi ju bara ses..
    Jag och familjen bor ju i Götet så det är ju lite närmare till HBG nu..

    SvaraRadera