tisdag 9 augusti 2011

Tålamod är fiskarens bästa vän

Idag har jag, den tålmodige (?!) mamman gått en hel dag och fått lyssna på hur Blixten Mcqueen reste jorden runt i den senaste Bilar 2. OMG! 7 timmar av "mamma, ska jag säga...mamma ska jag säga"! Så, nu kan jag den filmen.

Annars har vi varit en runda på stan och fixat ringen, den var visst lite stor när jag fick den så det blir till att byta.
Tycker för övrigt att det är uuuunderbart med alla människor som verkligen visar hänsyn till att man har två barn, varav en i barnvagn. Eller inte! Vad är det för fel på folk?! Vem är det mest synd om egentligen. De som inte behöver bry sig om mer än sig själva eller mig, som försöker överleva en liten tripp till stan med en unge som vägrar ligga i vagnen och en som bara tjatar om äpple, bilar och inte vill hålla tempot?!

Nu, middagsfix...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar