söndag 28 augusti 2011

Jag behöver London och en tjejkväll, NU!

Nä, Moa Rydh, nu får det vara nog med lullandet. Nu måste vi boka in London, NUNUNU!! Följer en blogg, Kelly, som jag bara avgudar. Allt är sådär sockersött, rosa, fluffigt, gräddigt, spetsigt och alldeles underbart! Kolla in den, man blir lagom inspirerad. 
Vet redan vad jag ska ha för tema på min nästa tjejkväll, som jag förövrigt ska börja planera nu. 
Släng gärna in lite tips på bra datum till mig min vänner, gärna nu i September.

I alla fall, till saken nu. MOA, vi måste till London, bloggKelly har typ hur många fina blusar, koftor mm som hon köpt på Primark. Moa, klicka HÄR och HÄR.


tjejmystema?

Nutellamums



2 kommentarer:

  1. Knäppgök <3

    SvaraRadera
  2. JA TJEJKVÄLL!!!!
    Det hade vatt trevligt!!! Saknar tjejsnack & Tjejbus :) JAG VILL, JAG VILL :)

    SvaraRadera