måndag 8 augusti 2011

Då var jag också fast

Såja, då ska Johanna ge sig på bloggandet. Ska bli kul att se om jag överhuvudtaget kommer komma ihåg att jag har en blogg och att man kanske ska ta och skriva i den för att folk ska kunna läsa.
Men men, vi ger det ett försök.

Får lite smått ångets bara av att skriva detta. Skriver jag bra? Särskrivingar? Jag avskyr särskrivingar, så jag kommer absolut särskriva som tusan nu bara för det! Stavade jag rätt? Tänk om ingen läser?!
Herregud, denna ångest.

Well well, i dag har jag och Victoria gjort pooo. Yeah you heard! Pooo! Eller rättaresagt bebismat. Bella mumsade som bara den, så den måste varit god.

Nu, vända på surdegen!







4 kommentarer:

  1. kul med en ny blogg att läsa :) jag bryr mig inte om särskrivningar och stavfel. fast det beror nog på min dyslexi.

    ska bli kul att gå in här och läsa ibland

    SvaraRadera
  2. Åhh min första kommentar! Kul! :)

    SvaraRadera
  3. Ååå vad kul :). Jag behöver mer att läsa!! Men du, skippa särskrivningarna, jag dör lite inombords varje gång!

    SvaraRadera
  4. Jag försöker ju med det! Vad vad?! Har jag särskrivit REDAN???
    Tusan va du dör massa idag!

    SvaraRadera