tisdag 30 augusti 2011

Planer på te

Så, nu är äntligen mitt tjejmys på gång. Hade först tänkt ha en stor tjejfest som nu resulterat i en mysig fredagskväll med bebisar och graviditet.
Vi håller tummarna att de små somnar tidigt så mammorna och Mosen (syster) kan roa sig med lite spel och temys.

Kommer servera följande

Cucumber sandwich
Egg salad sandwich
Scones med tillbehör; rabarber/vaniljmarmelad, björnbärsmarmelad och grädde
Te i olika smaker
Toves hemmabakade söta kaka

Ska bli så mysigt och jag kommer tvinga mina fina att spela spel. Så är det! Jag älskar att spela och jag älskar att vinna. Är en väldigt bra förlorare men en oerhört dålig vinnare. Ställer mig gärna upp och "in-your-facear". Inte bra, för nog jobba på denna dåliga egenskap.

Idag var jag och Majken på sångstund med Tove och lilla Tilde. Vi var i Villa Begonia, Ramlösa. Supermysigt, mysiga mammor, mysig musik (som jag fattade noll om först, aldrig hört) och Majken ääälskade det. Så det blir stående, varje tisdag kl 9.30 knatar vi dit.

För er som undrar, typ farmor, farfar, mormor och övrig familj. Så håller andra tanden på att spricka genom nu, hon har så ont stackarn, så i kväll fick hon en supp så hon kan sova i natt och så VI kan sova. Hoppas detta går över fort. Kan även berätta att tösen avskyr att få näsan torkad, jösses så sur hon blir.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar