fredag 19 augusti 2011

På "tantspåret"

Kan berätta för Er, mina fina trogna läsare (ooo känns så bra att säga) att jag har ännu en tantvarning på mig nu. Jag längtar till säsongsstarten av På spåret. Jag älskar detta mysprogram med alla frågor och kuliga händelser.
Tycker även att det ska bli riktigt kul när Mästarnas mäster kommer igång igen, men det är nog inte liiika farligt och töntigt att gilla.

Så, där har ni det, mobba på nu då! Men om vi ska vara helt ärliga, hur kul är det att kolla på alla såpor och docusåpor?! Tittar man på det för att se på alla knäppa folk eller för att man tycker att "hmm, detta är intressant, detta får jag ut något av av titta på". Nä, man tittar för att gotta sig i andras misär och idioti. Där sitter man och tackar en högre makt för att man är välsignad med självrespekt och hjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar