måndag 15 augusti 2011

Levain


Detta kan va det godaste brödet jag någonsin satt mina tänder i. Jag lyckades på första försöket med att sätta en surdeg och sen baka ett bröd på den. Måste säga att jag är liiite stolt över detta då det sägs vara toksvårt de första gångerna. Så, är ni sugna på lite franskt, hembakt uuunderbart bröd och te, tveka inte att komma hit en dag!
Kan berätta att jag redan börjat med surdeg nr 2. Hoppas på ännu mer och ännu godaste bröd i helgen.
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 kommentarer:

  1. Såå gott. Spara en bit till mig =). Duktig du e =)

    SvaraRadera
  2. Mums! Vi kommer imorgon!

    SvaraRadera
  3. Emma vem? Skitsamma, så hjärtligt välkomna! haha!

    SvaraRadera
  4. Victoria, jag har sparat en stor bit till dig :)

    SvaraRadera
  5. Bra koll du har på dina läsare!

    SvaraRadera
  6. Men jag kanske känner fler Emma ditt fån! :P

    SvaraRadera
  7. Jag vill också smaka!

    SvaraRadera