onsdag 10 augusti 2011

Snart resa

Ja, snart är det Torsdag. Då är det dags att ta tåget til Gbg, till pappa och Lisa. Två barn, en babybjörn, en bilbarnstol och en väska blev det till sist. Lagom är bäst! Ska nog gå bra. Som sagt, räkna till 10 och andas.

Idag har varit en slapp dag. Mest lullat runt, hängt en tvätt, umgåtts med Lipan och ätit uuuunderbar middag. Stekt makrill, stuvad spenat och nypotatis, mums.
Sen fick jag ett ryck, åkte till Victoria och Fabian, spontanfika på Veckogatan is tha shit!

Tänkte på en sak, ingen som känner sig manad att ta hand om mitt ena A-barn (läs Majken) den 20/8? Är bjuden på kräftskiva och Magnus jobbar...buhuhu! Tyck synd om mig, unna mig detta!!
Lön utlovas i form av... bakat?!

Nu, ost och vin...

3 kommentarer:

  1. Ost och vin låter fint =). Om man tar bort osten då vill säga...

    SvaraRadera
  2. Min kära man som vill "fira" innan jag åker, vet inte hur jag ska tolka detta firande... hmm... du håller din man borta från min va?! ;)

    SvaraRadera
  3. Lycka till med resan idag, det kommer att gå bra :-) Pussa barnen från mig. Hittat lite gladisar :-) <3

    SvaraRadera