lördag 20 augusti 2011

D-vitamin och kräftskiva

Idag är det party party som gäller. Kräftskiva med finaste Vickan och hennes bihang (aka Fabbe) och massa andra. Ska bli riktigt kul. Tyvärr kan ju inte min käresta följa med, en annan gång älskling, en anna gång.

Ahhh, denna "välplacerademenacksålättglömdavätska"


En annan sak, måste ju klappa mig själv på axeln nu. Min dotter fick sina D-vitaminer idag, för 5e dagen i rad!!!! Detta är en händelse värd att applådera. För med handen på hjärtat alla mammor, hur ofta får era barn sina vitaminer??

3 kommentarer:

  1. EFtersom vi har vistats ute i solen så mycket i sommar, så har jag tillåtit mig själv att glömma dem. D-vitamin är ju solljus. Och det känns som att överdosera när man ger D-vitamin på Kreta. ;-)
    Karolina

    SvaraRadera
  2. Vi disskuterade d-vitamin precis idag om vi gav dem eller inte och ingen av oss va speciellt bra på det så du ska verkligen ha en klapp på axlen. Mina har nog inte fått på 5-dagar he he

    SvaraRadera
  3. Låter bra ;) då är jag inte en enda med andra ord...

    SvaraRadera