tisdag 20 september 2011

Full rulle

Oj va tiden rinner iväg! Om sa att jag fick en önskan uppfylld skulle jag önska mig att dygnet har 35 timmar, eller att en vecka består av minst 9 dagar. Jga hinner ta mig tusan inte med i svängarna.

Jag och Victoria håller på att etablera vår fina bakblogg för fullt. Ska på studiebesök på ett ekologiskt mjölföretag, riktigt kul. Försöker även öka läskretsen för fullt, tar mer tid än man kan tänka sig. Men det är otroligt kul att äntligen få göra det man älskar, baka och dela med sig av allt gott! Om ni vill och kan, får i gärna lov att besöka, tipsa vänner och länka vidare vår blogg. Allt för att synas!

Majken, hon växer så det knakar. Nästan 7 kg bebis med två små fina tänder som sticker upp, söt som få när hon ler. Ligger just nu och suger på en datasladd, bra där mamma!


Mio, har äntligen börjat säga R, inte J. Han pratar så fint och ljudar på. "Mamma, jag går in till Tindrrrrrrra" Sötnöten.

Nu, dags för middagslagning, tvätthängning, bortplockning, dammsugning, matning av barn, matning av mamma... PHU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar