måndag 5 september 2011

Mamma mu, filéad och klar

Oups, vet ni. Jag har av misstag råkat ta sönder Mios mamma mu cd. Det var faktiskt inte meningen. Skulle stänga byrålådan, som cdspelaren står på, och råkade smälla för hårt och vips, så var det ett hack i skivan. Tro mig, detta är en katastrof. Nu har jag ju ingen barnvakt! Mamma Mu och Majken brukar ligga där uppe och digga när jag hänger tvätt mm.
Måste genast in och köpa en ny! Så, detta resulterar i att det kommer bli ännu mer cyklar, bittra kråkor och annat som spelas i högtalarna på Videgatan 18, yaaay!

Nu till något helt annat. För er som inte vet är jag känslig mot citrusfrukter. Detta är endast när jag har nedsatt immunförsvar, typ vid förkylning mm. Jag är nu inte förkyld, men det är Magnus, Moa, Majken och mamma. Alltså alla min M. Jag skalade nyss en clementin till Mio, tog ca 10 minuter så fick jag massa nässelutslag. Så nu sitter jag här, söt som få och ser ut som en större version av en friterad räka. Charmigt!

Nu ska det matas surdeg, natta barn, dricka te, äta allergi tabletter och sen ska jag ta mig tusan lösa lite korsord också i min nya Allers, tanten is in the building!

http://mammamu.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar